My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080319

tunggu dulu.......

Sebelum kamu semua melatah melihat posting-posting dalam Bahasa Inggeris di bawah, biar saya jelaskan mengapa ia di sini...

Saya sedang dalam proses mengubahsuai blog saya yang satu lagi, iaitu Cafe Philosoffee supaya menjadi lebih eksklusif terhadap kopi, falsafah dan benda-benda yang setaksonomi dengannya...

Oleh itu, saya membuat keputusan untuk mengalihkan tulisan-tulisan saya yang berunsur Pulitzer ke blog yang ini, yang mana semua akan kena patch kan... hahaha...

So, baca lah tulisan-tulisan lama-lama saya... gambar kebanyakkannya saya tidak copy balik, so mungkin kering sedikit membaca... namun ringkasan hidup saya dalam setahun dua ini semuanya ada di sana... dan kalau kering, pi minum air...

No comments: