My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080311

photohunt di atas bukit...

Lama sudah saya mahu naik Signal Hill untuk ambil gambar pemandangan KK tapi asyik sibuk... nah ni lah masa untuk buat semua itu sementara saya masih lagi lugai-lugai tunggu surat perpindahan... sebelum turun ke klinik saya ajak Ewann pergi belajar sedikit tentang kamera SLR... at least kalau dia sudah terpancing ada lah geng saya pergi kedai Investline selalu, hahahaha...

Langkah pertama: tripod untuk compact cam (siap) hahahaa
Langkah kedua: Canon EOS 40D (dalam proses) senyum sinis

Kota Kinabalu dengan lensa 105mm, tambah kanta sudut lebar
Dengan filter Neutral Density 4.0...
Dengan filter Polarizer...
Zoom 105mm di belakang kedai lama dekat balai Polis KK...
Zoom 105mm dengan filter ND...
Zoom 105mm tanpa ND filter...
Guna tripod...
Kanta 50mm f/8.0...
Kanta 50mm f/1.8....
50mm f/1.8......

Ada sudah perintis saya nih...

No comments: