My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080313

pertama kali main tennis.... cuba / try / test...

Gym tempat saya jadi member ada menyediakan beberapa lagi kemudahan di luar gym yang biasa saya tidak pakai... Salah satunya, swimming pool. Kalau kamu pernah nampak swimming pool di Beach Hotel kamu tahu la tu kenapa saya tidak pergi swimming sana.

Kedua, tennis court. Hanya dibuka untuk member sahaja, jadi mana lah saya mahu cari kaki-kaki tennis di kalangan elite-elite yang join member di sini... Kadang kala terasa juga saya terbuat keputusan terburu-buru semasa join tu hari...

Tapi kalau mahu juga main dan tiada kaki, boleh booking salah satu gym staff dia untuk kasi kawan main... apa la, main sama pro... tapi ok juga la... dapat tips sana sini...

First night main, give-up lepas setengah jam.... bukan apa, hujan bah... yang penting sauna+jakuzi+steam room 1 jam, hahahaha

No comments: