My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080317

terkenang-kenang: blog pertama.....

Sementara saya mengunjungi blog saya yang terdahulu, ternampak pula entry saya yang pertama... rupanya saya ni agak baru juga dalam industri pengemblogan dan kali pertama saya tulis sesuatu di jurnal siber ini adalah pada tahun 2005 bulan Jun... memang saya anti-conformiti, dulu semua orang ada blog maka saya tidak mahu langsung terlibat... sama juga dengan apabila semua orang nampaknya berpindah ke Facebook dari Friendster, saya mati-matian berpaut sama Friendster... baru sekarang ada akaun di Facebook...

Walau bagaimanapun, mesti kamu pernah membaca first entry orang-orang blogger kan? Ada yang testing-testing macam soundcheck mikrofon, ada yang bilang tiatau apa mau tulis, ada yang beria-ia panjang betul first entry dia, tapi itu sajalah entry dia sampai sekarang....

Apa macam first entry untuk blog kamu? Cuba share-share sikit...

No comments: