My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080308

saya rakyat negara demokratik berparlimen...

Baru balik dari mengundi... pertama kali la juga ni, yang tahun 2004 dulu saya masih kerja HO, so tahu-tahu la HO ni tiada life, maka ada saja alasan tidak dapat keluar mengundi...

Tempat saya membuang undi pun satu, jauh bukan juga jauh tapi tidak pernah saya sampai tu tempat... terpaksa saya U-turn balik baru dapat jumpa tu sekolah... sign-board dia kecil saja time masuk simpang...

Sempat lagi nih mau berposing-posing sebelum tu polis suruh saya masuk dalam... selepas menyerahkan IC kepada kerani SPR, nama saya kena sebut pula kuat-kuat...

Parti-parti yang bertanding ada masa sampai semalam untuk meyakinkan saya tentang manifesto masing-masing... sempat lagi saya bergambar-gambar di tempat menanda balot... ketar-ketar juga saya sebab lambat, sibuk ambil gambar lagi, tukar setting lagi, check kalau gambar cantik lagi...

Siapa yang saya undi? Hahaha undi masih lagi rahsia... tapi kalau ada barang free macam ni, hantar saja, saya terima dengan tangan terbuka....

No comments: