My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080313

model-model pelarian....

Begitu ka kalau mau bilang "runway models"?.....

Hari ini ada lagi peluang untuk pergi testing lensa saya. Mula-mula tu saya ingat mau lunch saja sama si Bobby waktu ambil spek saya di Sinsuran, tiada lah niat mau bergambar-gambar tapi setelah Bobby menyiksa suruh bawa H9 (kononnya sesi sekejap saja) saya pun mengalah lah...

Tapi sebelum jalan tu sudah tukar plan, macam tidak jadi pergi makan di KK, sekarang mau pergi makan Menggatal Ngauchap pula... so saya pun tukar plan juga la, tinggalkan H9 dan bawa SLR...

Sessi bergambar sekejap pun nampaknya bertukar plan menjadi sessi fullblown photoshoot melibatkan beberapa tourist hot-spot lagi... nasib baik bos cuti dan saya masih lugai-lugai di ofis, boleh la ambil kesempatan dalam kesempitan, hahahaha.....

Lepas kena clean-up, semua ada 188 gambar dari photoshoot ini, cuma kira-kira 20 saja la yang boleh pakai... actually saya pantang delete gambar saya sebelum tengok di komputer tapi ada yang tangan gatal pi delete gambar di kamera... cis cis cis!

IKLAN! IKLAN! IKLAN!

Ok next mesti mau model sumandak lagi, di ambang kedespretan sudah sya nih....

Siapa mau jadi model pelarian saya, sila apply awal-awal.... semua gambar akan diberi free secara burn ke dalam CD... percuma sementara mood masih ada... bah lekas! Lekas! Lekas!

No comments: