My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080312

gambar-gambar rawak...

Susah-susah saja pergi gym kalau malam-malam pandai menikus pergi masak maggi, dengan pelbagai sapak lagi tuh... Tapi putih telur ok bah kan... kononnya protein power untuk kasi bonjol otot, ngam la untuk orang pergi gym... hahahaha... tapi surprise, surprise! ada dua kuning dalam ni telur... terkejut juga, terus ambil kamera dan snap...

bercakap banyak pasal gym, ini lah gambar dari dalam gym saya... waktu tuh tiada orang so berani lah berpaparazi di sini...

Ini sauna dia... mesti kasi keluar peluh.... kehilangan berat air adalah cara yang paling senang untuk mendapat kegembiraan singkat dalam masa pendek... duduk saja sana pun boleh kurang berat badan, syok juga...

Ini steam room dia... saya kurang pasti la apa fungsi steam room ni sebenarnya, sesak nafas saya kalau masuk, tapi saya rasa ia adalah untuk membuka liang-liang kulit supaya kekotoran dapat dibersihkan... tapi tidak tau lah...
Ini jakuzzi di sana.... bukan selalu orang pakai, so boleh lah menyamar badak berendam lama-lama, setiap sesi 15 minit, lepas tu kena restart lagi...
Ini locker room dia dengan grooming mirror sepanjang dinding... tuntuk yang narsisitik la... kalau saya, lepas mandi, pakai baju, jalan... tiada grooming-grooming...

No comments: