My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080305

hantu pembelian impulsif menyerang lagi....

Macam saya katakan dulu, kalau saya dapat 10sen untuk setiap kali saya beazam tidak mahu membeli secara impulsif, saya sudah lama jadi kaya... tetapi sebaliknya, makin miskin... pembelian hari ini membakar lubang sebesar RM380 di poket...

Semuanya bermula apabila si Nova mahu membeli kamera baru, sambil tu makan tengah hari dan memperkenalkan kawan baru... Lunch tadi di Burger King bersama Nova, Yolie, Ewann dan Mal... lepas makan kami pun beramai-ramai ke Investline untuk meninjau kamera, bawa si Nova pergi tengok la tu konon... tapi tanpa disedari saya sendiri pun sangkut! Lepas beli lensa dan tripod pendek untuk dibawa ke Indon, lunch untuk beberapa minggu lepas ini terpaksalah roti dengan air kosong saja... Ngam la untuk musim puasa pra-paska ini, tetapi puasa sedemikian mungkin Tuhan tidak berapa pandang... macam terpaaksaaa saja...

Walau bagaimanapun, sekarang saya boleh sudah mula ambil gambar potret yang santiik-santiik dengan lensa Canon EF 50mm f /1.8 II saya yang baru... feeewwiitttt....

Bah siapa mau booking photoshoot session?

3 comments:

Nova Renata said...

Heheh...pertama tama saya ingin berterima kasih kerana memperkenalkan kedai kamera yang bagus serta menawarkan harga yang agak murah. I love my shell pink new toy! Erm.. maksud saya, saya suka mainan baru berwarna merah jambu kerang saya :P.

Bilang mau menjadikan saya model photoshoot? Tidak mau ka? Baguslah kalo begitu, boleh cari orang lain :p

ARTEo said...

Haha... BM ko masih macam baru keluar dari SPM oh....

Anyway, in this world of photography, the more the merrier...

Let's go out photohunting soon... you camera should be able to take wicked photos with 8 megapix...

And i can take portraits...

sawjohn said...

Me me... and make sure you take good photo of my ugly face. hahahaa...