My Own Happiness Project

My Own Happiness Project
because happiness begins inside and flows out...

20080308

lima minit di perpustakaan negeri...

Kelmarin saya membuat keputusan untuk duduk di Klinik Ibu dan Anak Pekan untuk menunggu klien daripada klinik malam kami, namun musim hujan begini membuatkan kami terpaksa mengurangkan ekspektasi bahawa akan ada sesiapa yang datang... Oleh kerana sambutan kurang memuaskan, saya pun berjalan-jalan di sekitar bandaraya... Hujan turun tidak berhenti-henti...

Tiba-tiba sahaja datang keinginan untuk masuk ke dalam Perpustakaan Negeri setelah lebih daripada satu dekad tidak memijak ke dalamnya... Kali terakhir saya masuk ke dalam perpustakaan mungkin semasa Tingkatan 4 atau 5 apabila Vic dan saya cuba-cuba menanamkan minat dalam bidang perubatan dengan membaca buku-buku pertolongan cemas dan mikrobiologi... memang gila masa tu... nerd kapak...!

Bahagian Rujukan Perubatan dalam ingatan saya telah berpindah ke tempat lain, digantikan dengan bahagian Falsafah... OK juga la...

Lawatan berakhir selepas 5 minit...

No comments: